Analýza způsobu marketingové komunikace ve společnosti Moravské teplárny, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza způsobu marketingové komunikace ve společnosti Moravské teplárny, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Glogar, Alois
dc.contributor.author Špetová, Ingrid
dc.date.accessioned 2010-07-13T13:06:37Z
dc.date.available 2010-07-13T13:06:37Z
dc.date.issued 2006-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/572
dc.description.abstract Cílem této práce je načerpat teoretické znalosti z oblasti marketingového mixu ,marketingové komunikace, analýzy SWOT a spokojenosti zákazníka. Zjištěné informace a poznatky jsou dále použity v analytické části. V ní je podroben zkoumání energetický trh v ČR a postavení společnosti MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. na tomto trhu. Je provedena a vyhodnocena SWOT analýza společnosti. Závěrečná část práce se věnuje návrhům na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti a dává konkrétní doporučení jak dosáhnout vytýčených cílů. cs
dc.format 82 cs
dc.format.extent 1057796 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject Marketing cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Energetika cs
dc.subject Teplárenství cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Marketing communication en
dc.subject SWOT analyses en
dc.subject Energy en
dc.subject Heat and Power plant en
dc.title Analýza způsobu marketingové komunikace ve společnosti Moravské teplárny, a.s. cs
dc.title.alternative Analysys of marketing communication in Moravské teplárny, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kulhánek, Jaroslav
dc.date.accepted 2006-01-31
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to gather and analyse information concerning marketing mix, marketing communication, SWOT analyses and customer satisfaction. The information is used for further analyses. There is analysed an energy market in the Czech Republic and specific position of company called MORAVSKÉ TEPLÁRNY, a.s. - heat and power plant. The company is judged by using SWOT analyses. The final part of the thesis deals with proposals for mprovement of company's marketing communication and gives recommendation how to achieve given goals. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2206
dc.date.assigned 2005-10-14
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
špetová_2006_bp.pdfBlocked 1.008Mb PDF View/Open
špetová_2006_vp.pdf 1.130Mb PDF View/Open
špetová_2006_op.pdf 1.674Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account