Podnikatelský záměr na založení podnikatelského subjektu v oboru marketingu cestovního ruchu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Podnikatelský záměr na založení podnikatelského subjektu v oboru marketingu cestovního ruchu |
| Autor: |
Buriánek, Radek
|
| Vedoucí: |
Tučková, Zuzana
|
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je na základě situačních analýz vytvořit návrh nového podnikatelského subjektu a následně jej zhodnotit z hlediska uvedení do praxe. Teoretická část se zaměřuje na literární rešerši v oblastech podnikání, podnikatelský záměr, marketing a situační analýzy. Následně jsou v praktické části pomocí PEST analýzy, analýzy online trhu cestovního ruchu, analýzy marketingové komunikace vybraných subjektů a SWOT analýzy identifikovány klíčové problémy a příležitosti pro vznik nového subjektu. Na základě závěrů z analytické části je pomocí business modelu Lean Canvas navržen nový podnikatelský subjekt. Tento model je dále doplněn o VRIO analýzu a Porterův model pěti sil. Součástí práce je rovněž finanční plán a analýza rizik, které společně umožňují zhodnotit reálnost uvedení navrženého subjektu do praxe. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57345
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Studijní obor:
|
Podnikání a ekonomika podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet