Strategická marketingová komunikace Light Art festivalu Trenčín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategická marketingová komunikace Light Art festivalu Trenčín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategická marketingová komunikace Light Art festivalu Trenčín
Autor: Mlynárová, Kristína
Vedoucí: Trčka, Lukáš
Abstrakt: Diplomová práca sa venuje strategickej marketingovej komunikácii nového Light Art festivalu v Trenčíne. Skúma postoje a potreby návštevníkov jeho prvého ročníka, ako aj osvedčené prístupy organizátorov podobných festivalov na Slovensku a v Česku. Analyzuje spätnú väzbu na obsah, komunikáciu a produkciu LAF a dopĺňa ju o dáta týkajúce sa kultúrnej participácie v Trenčíne. Výskum zahŕňa aj rozhovory s organizátormi, ktoré mapujú výzvy a funkčné stratégie v plánovaní a budovaní publika. Cieľom je vytvoriť odporúčania pre marketingovú stratégiu druhého ročníka festivalu v roku 2026, s dôrazom na jeho udržateľnosť v kontexte EHMK Trenčín 2026 aj v období po tomto roku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57493
Datum: 2024-10-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Arts Management
Studijní obor: Arts Management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet