Emocionální aspekty problematického používání sociální sítě TikTok mezi žáky druhého stupně ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Emocionální aspekty problematického používání sociální sítě TikTok mezi žáky druhého stupně ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Tomášková, Kristýna
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:42Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:42Z
dc.date.issued 2025-01-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57522
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na emocionální aspekty problematického používání sociální sítě TikTok u žáků druhého stupně základní školy. Cílem práce je popsat, jaká je míra problematického používání sociální sítě TikTok a jak souvisí problematické používání s prožíváním pozitivních a negativních emocí. Teoretická část se věnuje rizikovému chování na internetu, sociální síti TikTok a vývojové psychologii dospívajících s důrazem na jejich emoční prožívání. Praktická část se zabývá zpracováním dat z dotazníkového šetření. Data jsou následně interpretována a výsledky výzkumu srovnány s dosavadním zjištěním jiných autorů. V závěru práce jsou uvedeny limity výzkumu a doporučení pro praxi.
dc.format 104 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject TikTok cs
dc.subject problematické používání cs
dc.subject žáci cs
dc.subject dospívající cs
dc.subject emoční prožívání cs
dc.subject Social Media en
dc.subject TikTok en
dc.subject Problematic Use en
dc.subject Pupils en
dc.subject Adolescents en
dc.subject Emotional Aspects en
dc.title Emocionální aspekty problematického používání sociální sítě TikTok mezi žáky druhého stupně ZŠ
dc.title.alternative Emotional Aspects of the Problematic Use of the Social Media Platform TikTok among Lower Secondary School Pupils
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2025-05-26
dc.description.abstract-translated The Master's thesis focuses on the emotional aspects of the problematic use of the social media platform TikTok among lower secondary school pupils. The thesis aims to describe the extent of problematic use of the social media TikTok and how problematic use is related to the experience of positive and negative emotions. The theoretical part focuses on risky online behaviour, the social media TikTok and the developmental psychology of adolescents with an emphasis on their emotional experience. The practical part deals with the analysis of data obtained from the questionnaire survey. The data are then interpreted and the research results are compared with previous findings of other authors. The paper concludes with the limitations of the research and recommendations for practice.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 69847
dc.date.submitted 2025-04-15


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account