Emocionální aspekty problematického používání sociální sítě TikTok mezi žáky druhého stupně ZŠ
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
| dc.contributor.author |
Tomášková, Kristýna
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:42Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:42Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-08 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57522
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na emocionální aspekty problematického používání sociální sítě TikTok u žáků druhého stupně základní školy. Cílem práce je popsat, jaká je míra problematického používání sociální sítě TikTok a jak souvisí problematické používání s prožíváním pozitivních a negativních emocí. Teoretická část se věnuje rizikovému chování na internetu, sociální síti TikTok a vývojové psychologii dospívajících s důrazem na jejich emoční prožívání. Praktická část se zabývá zpracováním dat z dotazníkového šetření. Data jsou následně interpretována a výsledky výzkumu srovnány s dosavadním zjištěním jiných autorů. V závěru práce jsou uvedeny limity výzkumu a doporučení pro praxi. |
|
| dc.format |
104 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
| dc.subject |
TikTok
|
cs |
| dc.subject |
problematické používání
|
cs |
| dc.subject |
žáci
|
cs |
| dc.subject |
dospívající
|
cs |
| dc.subject |
emoční prožívání
|
cs |
| dc.subject |
Social Media
|
en |
| dc.subject |
TikTok
|
en |
| dc.subject |
Problematic Use
|
en |
| dc.subject |
Pupils
|
en |
| dc.subject |
Adolescents
|
en |
| dc.subject |
Emotional Aspects
|
en |
| dc.title |
Emocionální aspekty problematického používání sociální sítě TikTok mezi žáky druhého stupně ZŠ |
|
| dc.title.alternative |
Emotional Aspects of the Problematic Use of the Social Media Platform TikTok among Lower Secondary School Pupils |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-26 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The Master's thesis focuses on the emotional aspects of the problematic use of the social media platform TikTok among lower secondary school pupils. The thesis aims to describe the extent of problematic use of the social media TikTok and how problematic use is related to the experience of positive and negative emotions. The theoretical part focuses on risky online behaviour, the social media TikTok and the developmental psychology of adolescents with an emphasis on their emotional experience. The practical part deals with the analysis of data obtained from the questionnaire survey. The data are then interpreted and the research results are compared with previous findings of other authors. The paper concludes with the limitations of the research and recommendations for practice. |
|
| dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
| dc.identifier.stag |
69847
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-15 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account