Míra empatie ve vztahu k sociálním rolím u žáků druhého stupně ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Míra empatie ve vztahu k sociálním rolím u žáků druhého stupně ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Zelinková, Petra
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:42Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:42Z
dc.date.issued 2025-01-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57524
dc.description.abstract Diplomová práce na téma "Míra empatie ve vztahu k sociálním rolím u žáků druhého stupně ZŠ" se zaměřuje na míru empatie u žáků šestých ročníků na základní škole v závislosti na sociálních rolích, které v dané třídě zastupují. Cílem práce je zjistit míru empatie u jednotlivých žáků a poté vyvodit z jejich sociálních rolí, zda se jejich míra empatie shoduje s jejich postavením ve třídě či ne. Teoretická část práce se věnuje definování pojmům vycházejících z tématu a stanovuje jejich význam. Zaměřuje se ale i na pojmy související s tématem, které přímo z tématu nevycházejí. Praktická část se zaměřuje na samotnou realizaci výzkumu a následně jeho vyhodnocení spolu s interpretací výsledků, kdy jsme data získali pomocí dvou dotazníkových šetření.
dc.format 1-79
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject empatie cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject žáci šestého ročníku cs
dc.subject sociální role cs
dc.subject empathy en
dc.subject primary school en
dc.subject sixth grade students en
dc.subject social roles en
dc.title Míra empatie ve vztahu k sociálním rolím u žáků druhého stupně ZŠ
dc.title.alternative Empathy Levels in Relation to Social Roles among Second-Stage Students of Primary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Denglerová, Denisa
dc.date.accepted 2025-05-27
dc.description.abstract-translated The thesis on "Levels of Emphaty in Relation to Social Roles among Second Stage Students of Primary School" focuses on the degree of empathy in sixth grade pupils in primary school together in relation to the social roles they represent in the class. The aim of the study is to find out the level of empathy of individual pupils and then to infer from their social roles whether their level of empathy coincides with their position in the class or not. The theoretical part of the thesis is devoted to defining the concepts based on the topic and establishing their meaning. However, it also focuses on concepts related to the topic that do not directly emerge from the topic. The practical part focuses on the actual implementation of the research and its subsequent evaluation, together with the interpretation of the results, where the data was collected through two questionnaire surveys.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 69849
dc.date.submitted 2025-04-22


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account