Míra empatie ve vztahu k sociálním rolím u žáků druhého stupně ZŠ
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
| dc.contributor.author |
Zelinková, Petra
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:42Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:42Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-08 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57524
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma "Míra empatie ve vztahu k sociálním rolím u žáků druhého stupně ZŠ" se zaměřuje na míru empatie u žáků šestých ročníků na základní škole v závislosti na sociálních rolích, které v dané třídě zastupují. Cílem práce je zjistit míru empatie u jednotlivých žáků a poté vyvodit z jejich sociálních rolí, zda se jejich míra empatie shoduje s jejich postavením ve třídě či ne. Teoretická část práce se věnuje definování pojmům vycházejících z tématu a stanovuje jejich význam. Zaměřuje se ale i na pojmy související s tématem, které přímo z tématu nevycházejí. Praktická část se zaměřuje na samotnou realizaci výzkumu a následně jeho vyhodnocení spolu s interpretací výsledků, kdy jsme data získali pomocí dvou dotazníkových šetření. |
|
| dc.format |
1-79 |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
empatie
|
cs |
| dc.subject |
základní škola
|
cs |
| dc.subject |
žáci šestého ročníku
|
cs |
| dc.subject |
sociální role
|
cs |
| dc.subject |
empathy
|
en |
| dc.subject |
primary school
|
en |
| dc.subject |
sixth grade students
|
en |
| dc.subject |
social roles
|
en |
| dc.title |
Míra empatie ve vztahu k sociálním rolím u žáků druhého stupně ZŠ |
|
| dc.title.alternative |
Empathy Levels in Relation to Social Roles among Second-Stage Students of Primary School |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Denglerová, Denisa |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-27 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The thesis on "Levels of Emphaty in Relation to Social Roles among Second Stage Students of Primary School" focuses on the degree of empathy in sixth grade pupils in primary school together in relation to the social roles they represent in the class. The aim of the study is to find out the level of empathy of individual pupils and then to infer from their social roles whether their level of empathy coincides with their position in the class or not. The theoretical part of the thesis is devoted to defining the concepts based on the topic and establishing their meaning. However, it also focuses on concepts related to the topic that do not directly emerge from the topic. The practical part focuses on the actual implementation of the research and its subsequent evaluation, together with the interpretation of the results, where the data was collected through two questionnaire surveys. |
|
| dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
| dc.identifier.stag |
69849
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-22 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account