Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Author: Bumbalová, Karolína
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Tématem této bakalářská práce je analýza marketingové komunikace vybrané společnosti, která se specializuje na prodej a montáž stínící techniky. Cílem práce je zhodnotit účinnost současných komunikačních nástrojů a identifikovat jejich silné a slabé stránky. Teoretická část se věnuje definici marketingu, marketingové komunikace a komunikačního mixu, včetně online nástrojů. V praktické části je realizováno dotazníkové šetření mezi zákazníky a provedeny analýzy SWOT, Porterův model pěti sil a Pain and Gain analýza. Na základě výsledků jsou navržena konkrétní doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57571
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account