Analýza spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky v oblasti rychlého občerstvení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky v oblasti rychlého občerstvení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Briatková, Dana
dc.date.accessioned 2010-07-16T14:23:34Z
dc.date.available 2010-07-16T14:23:34Z
dc.date.issued 2008-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5757
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se nejdříve zabývám teoretickou částí, kde se zaměřuji na problematiku spokojenosti zákazníků, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Také se věnuji metodám sběru informací, zejména dotazníkovému šetření a metodě měření postojů - škálování. V praktické částí analyzuji vybraný podnik, kterým je JULIA - CZ, s cílem zjistit pomoci dotazníků spokojenost zákazníků se službami a produkty společnosti a také spokojenost zákazníků ve srovnání s jimi zvolenou konkurenci. Získané a zpracované informace vyhodnocuji, interpretuji a následně předkládám mé závěry a doporučení. cs
dc.format 51 s. , 5 s.příloh cs
dc.format.extent 680228 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject metody sběru informací cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject method of information acquisition en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky v oblasti rychlého občerstvení cs
dc.title.alternative Analysis of retail store customers satisfaction in fast food area en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.description.abstract-translated The bachelor theses consist of 2 main sections. We will begin with the teoretical part, which will be mainly focused on custumer satisfaction matters, especially on marketing research of customer satisfaction. Accordingly we will deal with methods of information acquisition, mainly with Questionnaire disquisition and with approach measurement methods - scales. The practical section contains analysis of selected company (bussiness establishment) JULIA - CZ, s.r.o Its purpose is to measure custumer satisfaction with services and com-pany products, as well as customer satisfaction in comparison to competitors defined by them, using questionnaires. Finally we will evaluate and interpret acquired and processed information and consequently introduce results and recommendations. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9642
dc.date.assigned 2008-02-26
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
briatková_2008_bp.pdf 664.2Kb PDF View/Open
briatková_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
briatková_2008_op.doc 35.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account