Analýza online marketingové komunikace vybraného e-shopu
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analýza online marketingové komunikace vybraného e-shopu |
| Author: |
Daňková, Anita
|
| Advisor: |
Pilík, Michal
|
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou online marketingové komunikace vybraného internetového obchodu. Práce je rozdělena do dvou částí, tedy do části teoretické a části praktické. V teoretické části se práce soustředí na téma online marketingu, e-shopu a marketingového mixu, především tedy marketingové komunikace a jejich nástrojů. Na konci teoretické části je představena analýza konkurence a SWOT analýza. Praktická část práce se věnuje představení vybraného e-shopu, analýze návštěvnosti e-shopu a také představení jeho marketingového mixu. Dále je provedena analýza současného stavu online marketingové komunikace internetového obchodu, analýza konkurence a SWOT analýza. Na základě poznatků z teoretické i praktické části jsou v závěru práce uvedena doporučení a návrhy pro zlepšení současného stavu marketingové komunikace e-shopu Krowka.cz. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57595
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account