Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě
Author: Drabová, Adéla
Advisor: Koutný, Lukáš
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich možným využitím pro marketingové účely ve vybrané firmě. Teoretická část shrnuje klíčové poznatky z oblasti online marketingu, marketingové komunikace a specifik jednotlivých platforem včetně jejich nástrojů a trendů. V praktické části je provedena analýza aktuální marketingové strategie firmy na sociálních sítích s využitím metod jako benchmarking, SWOT analýza a model STDC. Dále je realizováno A/B testování různých formátů organických příspěvků, které byly následně propagovány. Cílem testování bylo zjistit, jaký typ obsahu nejlépe rezonuje s cílovou skupinou a přináší nejlepší výsledky z hlediska interakcí a dosahu. Na základě získaných dat jsou na závěr navržena doporučení pro optimalizaci současné marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57598
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account