Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě
Autor: Drabová, Adéla
Vedoucí: Koutný, Lukáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich možným využitím pro marketingové účely ve vybrané firmě. Teoretická část shrnuje klíčové poznatky z oblasti online marketingu, marketingové komunikace a specifik jednotlivých platforem včetně jejich nástrojů a trendů. V praktické části je provedena analýza aktuální marketingové strategie firmy na sociálních sítích s využitím metod jako benchmarking, SWOT analýza a model STDC. Dále je realizováno A/B testování různých formátů organických příspěvků, které byly následně propagovány. Cílem testování bylo zjistit, jaký typ obsahu nejlépe rezonuje s cílovou skupinou a přináší nejlepší výsledky z hlediska interakcí a dosahu. Na základě získaných dat jsou na závěr navržena doporučení pro optimalizaci současné marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57598
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet