Analýza obchodní strategie vybrané společnosti v segmentu HORECA
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analýza obchodní strategie vybrané společnosti v segmentu HORECA |
| Author: |
Fuksa, Matěj
|
| Advisor: |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou obchodní strategie společnosti Mattoni 1873 a.s. v segmentu HORECA. Cílem práce bylo analyzovat současnou obchodní strategii společnosti v segmentu HORECA, identifikovat klíčové faktory ovlivňující výběr dodavatelů a na základě zjištění z výzkumu navrhnout konkrétní doporučení pro její další rozvoj. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy z oblasti strategického řízení, popsány specifika segmentu HORECA a představeny analytické a výzkumné nástroje. Praktická část se zaměřila na aplikaci SWOT a PESTLE analýzy, provedení kvantitativního výzkumu mezi odběrateli v segmentu HORECA a realizaci kvalitativního výzkumu mezi zaměstnanci společnosti. Výsledky ukázaly, že odběratelé kladou důraz zejména na spolehlivost dodávek, kvalitu produktů a osobní přístup obchodního zástupce. Na základě těchto zjištění bylo navrženo pět konkrétních doporučení, která mohou přispět k posílení konkurenční výhody Mattoni 1873.Výsledky práce byly předány obchodnímu řediteli oddělení HORECA pro další strategické využití. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57600
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account