Analýza obchodní strategie vybrané společnosti v segmentu HORECA
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
| dc.contributor.author |
Fuksa, Matěj
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:45Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:45Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57600
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou obchodní strategie společnosti Mattoni 1873 a.s. v segmentu HORECA. Cílem práce bylo analyzovat současnou obchodní strategii společnosti v segmentu HORECA, identifikovat klíčové faktory ovlivňující výběr dodavatelů a na základě zjištění z výzkumu navrhnout konkrétní doporučení pro její další rozvoj. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy z oblasti strategického řízení, popsány specifika segmentu HORECA a představeny analytické a výzkumné nástroje. Praktická část se zaměřila na aplikaci SWOT a PESTLE analýzy, provedení kvantitativního výzkumu mezi odběrateli v segmentu HORECA a realizaci kvalitativního výzkumu mezi zaměstnanci společnosti. Výsledky ukázaly, že odběratelé kladou důraz zejména na spolehlivost dodávek, kvalitu produktů a osobní přístup obchodního zástupce. Na základě těchto zjištění bylo navrženo pět konkrétních doporučení, která mohou přispět k posílení konkurenční výhody Mattoni 1873.Výsledky práce byly předány obchodnímu řediteli oddělení HORECA pro další strategické využití. |
|
| dc.format |
96 |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
obchodní strategie
|
cs |
| dc.subject |
HORECA
|
cs |
| dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
| dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
| dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
| dc.subject |
zákaznická spokojenost
|
cs |
| dc.subject |
business strategy
|
en |
| dc.subject |
HORECA
|
en |
| dc.subject |
marketing research
|
en |
| dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
| dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
| dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
| dc.title |
Analýza obchodní strategie vybrané společnosti v segmentu HORECA |
|
| dc.title.alternative |
The Analysis of the Business Strategy of a Selected Company in the HORECA Segment |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Papadaki, Šárka |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-12 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the analysis of the business strategy of Mattoni 1873 a.s. in the HORECA segment. The aim of the thesis was to evaluate the effectiveness of the current strategy, identify key factors influencing supplier selection in the field of professional gastronomy, and propose specific recommendations for further development. The theoretical part defines the basic concepts of strategic management, characterizes the specifics of the HORECA sector, and presents analytical and research tools. The practical part applies SWOT and PESTLE analyses, carries out quantitative research among HORECA customers and qualitative interviews with company employees. The results show that customers emphasize reliability of delivery, product quality, and the personal approach of sales representatives. Based on the findings, five specific recommendations were proposed to strengthen the competitive advantage of Mattoni 1873. The results of the thesis were handed over to the HORECA division sales director for further strategic use. |
|
| dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
| dc.identifier.stag |
69943
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-23 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account