Analýza obchodní strategie vybrané společnosti v segmentu HORECA

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza obchodní strategie vybrané společnosti v segmentu HORECA

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza obchodní strategie vybrané společnosti v segmentu HORECA
Autor: Fuksa, Matěj
Vedoucí: Vaculčíková, Zuzana
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou obchodní strategie společnosti Mattoni 1873 a.s. v segmentu HORECA. Cílem práce bylo analyzovat současnou obchodní strategii společnosti v segmentu HORECA, identifikovat klíčové faktory ovlivňující výběr dodavatelů a na základě zjištění z výzkumu navrhnout konkrétní doporučení pro její další rozvoj. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy z oblasti strategického řízení, popsány specifika segmentu HORECA a představeny analytické a výzkumné nástroje. Praktická část se zaměřila na aplikaci SWOT a PESTLE analýzy, provedení kvantitativního výzkumu mezi odběrateli v segmentu HORECA a realizaci kvalitativního výzkumu mezi zaměstnanci společnosti. Výsledky ukázaly, že odběratelé kladou důraz zejména na spolehlivost dodávek, kvalitu produktů a osobní přístup obchodního zástupce. Na základě těchto zjištění bylo navrženo pět konkrétních doporučení, která mohou přispět k posílení konkurenční výhody Mattoni 1873.Výsledky práce byly předány obchodnímu řediteli oddělení HORECA pro další strategické využití.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57600
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet