Tvorba business modelu kavárny
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Tvorba business modelu kavárny |
| Author: |
Hrušková, Jana
|
| Advisor: |
Slinták, Karel
|
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu business modelu kavárny ve Valašském Meziříčí, což zároveň představuje její hlavní cíl. Teoretická část práce je založena na literární rešerši a vymezuje klíčová východiska z oblastí podnikání, tvorby business modelů, analýzy vnitřního a vnějšího okolí podniku a ekonomického zhodnocení podnikatelského záměru. V praktické části práce je analyzováno tržní okolí podniku prostřednictvím PEST analýzy a Porterovy analýzy pěti sil. Zákaznické preference jsou zjišťovány kvantitativním výzkumem formou dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz je navržen business model kavárny, který je dále posouzen pomocí SWOT analýzy. V závěru práce je podnikatelský záměr ekonomicky vyčíslen. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57608
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account