Tvorba business modelu kavárny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Tvorba business modelu kavárny |
| Autor: |
Hrušková, Jana
|
| Vedoucí: |
Slinták, Karel
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu business modelu kavárny ve Valašském Meziříčí, což zároveň představuje její hlavní cíl. Teoretická část práce je založena na literární rešerši a vymezuje klíčová východiska z oblastí podnikání, tvorby business modelů, analýzy vnitřního a vnějšího okolí podniku a ekonomického zhodnocení podnikatelského záměru. V praktické části práce je analyzováno tržní okolí podniku prostřednictvím PEST analýzy a Porterovy analýzy pěti sil. Zákaznické preference jsou zjišťovány kvantitativním výzkumem formou dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz je navržen business model kavárny, který je dále posouzen pomocí SWOT analýzy. V závěru práce je podnikatelský záměr ekonomicky vyčíslen. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57608
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet