Tělesná zdatnost a pohybová aktivita studentů učitelství pro mateřské školy
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Zderčík, Antonín
|
|
| dc.contributor.author |
Hůsková, Aneta
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:46Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:46Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-08 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57612
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce má kvantitativní charakter a jejím cílem je analyzovat úroveň tělesné zdatnosti studentů učitelství pro mateřské školy a množství jejich pohybové aktivity. Teoretická část je zaměřena na tělesnou zdatnost, pohybovou aktivitu a jejich význam v kontextu učitelství. V praktické části jsou vyobrazeny výsledky kvantitativního výzkumu, které hodnotí úroveň tělesné zdatnosti studentů prostřednictvím Ruffierovy zkoušky a množství jejich pohybové aktivity za posledních sedm dní pomocí standardizovaného mezinárodního dotazníku IPAQ ve zkrácené formě. Výsledky výzkumu ukazují, že studenti učitelství pro mateřské školy nevykonávají dostatečnou PA a vykazují slabou tělesnou zdatnost. |
|
| dc.format |
82 |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
pohyb
|
cs |
| dc.subject |
pohybová aktivita
|
cs |
| dc.subject |
IPAQ
|
cs |
| dc.subject |
tělesná zdatnost
|
cs |
| dc.subject |
Ruffierova zkouška
|
cs |
| dc.subject |
Movement
|
en |
| dc.subject |
physical activity
|
en |
| dc.subject |
IPAQ
|
en |
| dc.subject |
physical fitness
|
en |
| dc.subject |
Ruffier test
|
en |
| dc.title |
Tělesná zdatnost a pohybová aktivita studentů učitelství pro mateřské školy |
|
| dc.title.alternative |
Physical Fitness and Physical Activity of Kindergarten Teacher Students |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Jirásek, Ivo |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-22 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis has a quantitative character and aims to analyze the level of physical fitness among students of preschool teacher training programs and the amount of their physical activity. The theoretical part focuses on physical fitness, physical activity, and their significance in the context of teaching. The practical part presents the results of quantitative research that assesses the students' physical fitness through the Ruffier test and the amount of their physical activity over the past seven days using the standardized international IPAQ short-form questionnaire. The research results indicate that students of preschool teacher training do not engage in sufficient physical activity and exhibit poor physical fitness. |
|
| dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
| dc.identifier.stag |
69958
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-23 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account