Tělesná zdatnost a pohybová aktivita studentů učitelství pro mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tělesná zdatnost a pohybová aktivita studentů učitelství pro mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zderčík, Antonín
dc.contributor.author Hůsková, Aneta
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:46Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:46Z
dc.date.issued 2025-01-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57612
dc.description.abstract Tato bakalářská práce má kvantitativní charakter a jejím cílem je analyzovat úroveň tělesné zdatnosti studentů učitelství pro mateřské školy a množství jejich pohybové aktivity. Teoretická část je zaměřena na tělesnou zdatnost, pohybovou aktivitu a jejich význam v kontextu učitelství. V praktické části jsou vyobrazeny výsledky kvantitativního výzkumu, které hodnotí úroveň tělesné zdatnosti studentů prostřednictvím Ruffierovy zkoušky a množství jejich pohybové aktivity za posledních sedm dní pomocí standardizovaného mezinárodního dotazníku IPAQ ve zkrácené formě. Výsledky výzkumu ukazují, že studenti učitelství pro mateřské školy nevykonávají dostatečnou PA a vykazují slabou tělesnou zdatnost.
dc.format 82
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pohyb cs
dc.subject pohybová aktivita cs
dc.subject IPAQ cs
dc.subject tělesná zdatnost cs
dc.subject Ruffierova zkouška cs
dc.subject Movement en
dc.subject physical activity en
dc.subject IPAQ en
dc.subject physical fitness en
dc.subject Ruffier test en
dc.title Tělesná zdatnost a pohybová aktivita studentů učitelství pro mateřské školy
dc.title.alternative Physical Fitness and Physical Activity of Kindergarten Teacher Students
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jirásek, Ivo
dc.date.accepted 2025-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis has a quantitative character and aims to analyze the level of physical fitness among students of preschool teacher training programs and the amount of their physical activity. The theoretical part focuses on physical fitness, physical activity, and their significance in the context of teaching. The practical part presents the results of quantitative research that assesses the students' physical fitness through the Ruffier test and the amount of their physical activity over the past seven days using the standardized international IPAQ short-form questionnaire. The research results indicate that students of preschool teacher training do not engage in sufficient physical activity and exhibit poor physical fitness.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 69958
dc.date.submitted 2025-04-23


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account