Analýza využití nástrojů marketingového mixu v neziskové organizaci UPPER
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analýza využití nástrojů marketingového mixu v neziskové organizaci UPPER |
| Author: |
Janíková, Barbora
|
| Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat využití marketingového mixu v neziskové organizaci UPPER - Centrum kreativních průmyslů a podnikání při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové komunikace směrem ke studentům. V teoretické části je představen marketingový mix se zaměřením na jednotlivé jeho složky - produkt, cena, distribuce a propagace. Praktická část se věnuje konkrétní analýze těchto nástrojů v rámci organizace. Na základě dotazníkového šetření mezi studenty UTB jsou navržena tři komunikační opatření, která jsou následně zhodnocena z hlediska finanční, časové a rizikové náročnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57618
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account