Analýza využití nástrojů marketingového mixu v neziskové organizaci UPPER

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití nástrojů marketingového mixu v neziskové organizaci UPPER

Show full item record

No preview available
Title: Analýza využití nástrojů marketingového mixu v neziskové organizaci UPPER
Author: Janíková, Barbora
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analyzovat využití marketingového mixu v neziskové organizaci UPPER - Centrum kreativních průmyslů a podnikání při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a navrhnout doporučení ke zlepšení marketingové komunikace směrem ke studentům. V teoretické části je představen marketingový mix se zaměřením na jednotlivé jeho složky - produkt, cena, distribuce a propagace. Praktická část se věnuje konkrétní analýze těchto nástrojů v rámci organizace. Na základě dotazníkového šetření mezi studenty UTB jsou navržena tři komunikační opatření, která jsou následně zhodnocena z hlediska finanční, časové a rizikové náročnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57618
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account