Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky |
| Author: |
Knotková, Lucie
|
| Advisor: |
Večeřová, Veronika
|
|
Abstract:
|
Předmětem bakalářské práce s názvem "Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky" je zpracování podnikatelského plánu, který pomůže ověřit reálnost tohoto záměru a navrhnout konkrétní strategii vstupu na trh. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti podnikání, struktura podnikatelského plánu a specifika módního průmyslu. Praktická část se zaměřuje především na marketingové analýzy, které značce pomohou lépe pochopit tržní prostředí, ale také na výrobní, strategický a finanční plán. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57628
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account