Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Večeřová, Veronika
dc.contributor.author Knotková, Lucie
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:46Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:46Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57628
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce s názvem "Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky" je zpracování podnikatelského plánu, který pomůže ověřit reálnost tohoto záměru a navrhnout konkrétní strategii vstupu na trh. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti podnikání, struktura podnikatelského plánu a specifika módního průmyslu. Praktická část se zaměřuje především na marketingové analýzy, které značce pomohou lépe pochopit tržní prostředí, ale také na výrobní, strategický a finanční plán.
dc.format 95 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Podnikatelský záměr cs
dc.subject značka cs
dc.subject plavky cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject Business plan en
dc.subject brand en
dc.subject bathing suits en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Vytvoření podnikatelského záměru vlastní módní značky
dc.title.alternative Developing a Business Plan for a Personal Fashion Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2025-06-10
dc.description.abstract-translated The subject of the bachelor thesis "Developing a Business Plan for a Personal Fashion Brand" is the creation of a business plan that will help the brand verify the feasibility of its business idea and propose a specific market entry strategy. The theoretical part defines basic concepts related to entrepreneurship, the structure of a business plan, and specifics of the fashion industry. The practical part focuses primarily on marketing analyses, which aim to help the brand better understand the market environment, as well as on the production, strategic, and financial plans.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 69979
dc.date.submitted 2025-05-22


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account