Postoje učitelů k využití digitálních technologií v předškolním vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje učitelů k využití digitálních technologií v předškolním vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Obonya, Juraj
dc.contributor.author Kalábová, Michaela
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:47Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:47Z
dc.date.issued 2025-01-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57641
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na postoje učitelů k využití digitálních technologií v předškolním vzdělávání. Cílem je zjistit, jak učitelé mateřských škol vnímají digitální technologie a jaké faktory ovlivňují jejich postoje k těmto technologiím. Teoretická část se věnuje roli digitálních technologií ve vzdělávání a soustředí se na faktory, které mohou ovlivnit postoj učitelů k jejich zavádění a využívání v předškolním vzdělávání. V praktické části byl proveden kvantitativní výzkum za pomoci dotazníkového šetření, jehož se účastnili učitelé mateřských škol. Cílem výzkumu bylo zjistit postoje učitelů mateřských škol k využívání digitálních technologií v předškolním vzdělávání. Na základě výsledků z dotazníkového šetření, lze říct, že učitelé mají převážně pozitivní nebo neutrální postoj k digitálním technologiím.
dc.format 70 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální technologie cs
dc.subject digitální gramotnost cs
dc.subject digitální kompetence cs
dc.subject další vzdělávání učitelů cs
dc.subject postoj cs
dc.subject digital technology en
dc.subject digital literacy en
dc.subject digital competence en
dc.subject teacher training en
dc.subject attitude en
dc.title Postoje učitelů k využití digitálních technologií v předškolním vzdělávání
dc.title.alternative Teachers' Attitudes Towards the Use of Digital Technologies in Preschool Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Janiš, Kamil
dc.date.accepted 2025-05-29
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis examines teachers' attitudes towards the integration of digital technologies in preschool education. The aim is to find out how kindergarten teachers perceive digital technologies and what factors influence their attitudes towards these technologies. The theoretical part explores the role of digital technologies in education and highlights the elements that might influence teachers' perceptions of their implementation and use in preschool education. In the practical part, quantitative research was conducted using a questionnaire distributed to kindergarten teachers. The aim of this research was to assess the attitudes of kindergarten teachers regarding the incorporation of digital technologies in preschool education. Based on the results from the questionnaire, it can be concluded that teachers generally possess positive or neutral attitudes towards digital technologies.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 69995
dc.date.submitted 2025-04-22


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account