[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování jednotlivců v módním průmyslu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování jednotlivců v módním průmyslu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování jednotlivců v módním průmyslu
Autor: Lenická, Karolína
Vedoucí: Vaculčíková, Zuzana
Abstrakt: Táto práca sa zameriava na analýzu vplyvu influencer marketingu na spotrebiteľské správanie jednotlivcov v módnom priemysle. Jej cieľom je preskúmať, do akej miery influenceri ovplyvňujú nákupné rozhodnutia a povedomie o značkách, a zároveň zistiť, ktoré formy spolupráce v rámci influencer marketingu spotrebitelia vnímajú ako najefektívnejšie. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sú zhrnuté poznatky z oblasti digitálneho marketingu, influencer marketingu a spotrebiteľského správania. Praktická časť vychádza zo zmiešaného výskumného prístupu, pričom dáta boli získané prostredníctvom pološtruktúrovaných rozhovorov a online dotazníka. Výsledky výskumu pomáhajú lepšie pochopiť efektivitu rôznych foriem spolupráce a ponúkajú odporúčania pre módne značky pri tvorbe marketingových stratégií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57653
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet