[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování jednotlivců v módním průmyslu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování jednotlivců v módním průmyslu |
| Autor: |
Lenická, Karolína
|
| Vedoucí: |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
Abstrakt:
|
Táto práca sa zameriava na analýzu vplyvu influencer marketingu na spotrebiteľské správanie jednotlivcov v módnom priemysle. Jej cieľom je preskúmať, do akej miery influenceri ovplyvňujú nákupné rozhodnutia a povedomie o značkách, a zároveň zistiť, ktoré formy spolupráce v rámci influencer marketingu spotrebitelia vnímajú ako najefektívnejšie. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sú zhrnuté poznatky z oblasti digitálneho marketingu, influencer marketingu a spotrebiteľského správania. Praktická časť vychádza zo zmiešaného výskumného prístupu, pričom dáta boli získané prostredníctvom pološtruktúrovaných rozhovorov a online dotazníka. Výsledky výskumu pomáhajú lepšie pochopiť efektivitu rôznych foriem spolupráce a ponúkajú odporúčania pre módne značky pri tvorbe marketingových stratégií. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57653
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet