Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Author: Leśniaková, Nicola
Advisor: Vydrová, Janka
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části jsou zpracovány literární i internetové zdroje zabývající se marketingem, marketingovým mixem a situačními analýzami. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti. Dále jsou provedeny vybrané marketingové situační analýzy k lepšímu pochopení prostředí společnosti. V praktické části je také provedeno dotazníkové šetření. SWOT analýza je sestavena z výsledků analýz a dotazníkového šetření. Na základě získaných poznatků jsou v závěru práce navržena doporučení ke zlepšení současného marketingového mixu společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57654
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account