Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
| dc.contributor.author |
Leśniaková, Nicola
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:47Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:47Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57654
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části jsou zpracovány literární i internetové zdroje zabývající se marketingem, marketingovým mixem a situačními analýzami. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti. Dále jsou provedeny vybrané marketingové situační analýzy k lepšímu pochopení prostředí společnosti. V praktické části je také provedeno dotazníkové šetření. SWOT analýza je sestavena z výsledků analýz a dotazníkového šetření. Na základě získaných poznatků jsou v závěru práce navržena doporučení ke zlepšení současného marketingového mixu společnosti. |
|
| dc.format |
96 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketing
|
cs |
| dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
palírenství
|
cs |
| dc.subject |
marketing
|
en |
| dc.subject |
marketing mix
|
en |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
beverage distillation
|
en |
| dc.title |
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti |
|
| dc.title.alternative |
Analysis of the Marketing Mix of Selected Company |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-10 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of RUDOLF JELÍNEK a.s. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, literature and internet sources dealing with marketing, marketing mix and situational analyses are elaborated. The practical part contains an introduction of the company and an analysis of the current state of the company's marketing mix. Furthermore, selected marketing situational analyses are performed to better understand the company's environment. A questionnaire survey is also conducted in the practical part. The SWOT analysis is compiled from the results of the analyses and the questionnaire survey. Based on the findings, recommendations are proposed in the final part of the thesis to improve the current marketing mix of the company. |
|
| dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
| dc.identifier.stag |
70011
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-20 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account