Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Autor: Leśniaková, Nicola
Vedoucí: Vydrová, Janka
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části jsou zpracovány literární i internetové zdroje zabývající se marketingem, marketingovým mixem a situačními analýzami. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti. Dále jsou provedeny vybrané marketingové situační analýzy k lepšímu pochopení prostředí společnosti. V praktické části je také provedeno dotazníkové šetření. SWOT analýza je sestavena z výsledků analýz a dotazníkového šetření. Na základě získaných poznatků jsou v závěru práce navržena doporučení ke zlepšení současného marketingového mixu společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57654
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet