Implementace knihovny mobilní platformy pro multiplayerové hry
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Implementace knihovny mobilní platformy pro multiplayerové hry |
| Autor: |
Daberger, Jiří
|
| Vedoucí: |
Žáček, Petr
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce popisuje vývoj a implementaci knihovny určené pro tvorbu multiplayerových her na mobilním zařízení. Cílem této práce bylo vytvořit nástroj pro vývojáře mobilních aplikacích, který usnadní vývoj her pro více hráčů v lokálním okolí a zároveň tento nástroj použít pro vývoj hry Poker. Jádro knihovny je vytvořeno moderním programovacím jazykem Kotlin s využitím Nearby Connections API pro zajištění plynulé a bezpečné komunikace mezi zařízeními. Hra Poker je taktéž naprogramovaná jazykem Kotlin spolu s frameworkem Jetpack Compose pro tvorbu uživatelského prostředí. Výsledná práce klade důraz na zdokumentování vytvořené knihovny a popisu funkcionalit spojených se hrou poker. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57692
|
|
Datum:
|
2024-10-27 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet