Posilování vztahů ve třídě prostřednictvím rozvoje emocí, empatie a komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Posilování vztahů ve třídě prostřednictvím rozvoje emocí, empatie a komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Hrubá, Klára
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:49Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:49Z
dc.date.issued 2025-01-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57702
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na posilování vztahů ve třídě prostřednictvím rozvoje emocí, empatie, komunikace. Součástí práce je vytvoření a realizace preventivního programu "Společně jsme silnější", určeného pro žáky druhého stupně základní školy. Cílem práce je analyzovat změny v oblasti emocí, empatie, komunikace, řešení konfliktů a třídní podpory u žáků před a po absolvování programu. V praktické části byl využit kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření a kvalitativní metoda pozorování. Výsledky ukázaly pozitivní vliv preventivního programu na rozvoj emocí, empatie, komunikačních dovedností, schopnosti řešit konflikty, což přispělo k vyšší podpoře a soudržnosti ve třídním prostředí.
dc.format 82 s. (117 781 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vztahy ve třídě cs
dc.subject emoce cs
dc.subject empatie cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject preventivní program cs
dc.subject classroom relationships en
dc.subject emotions en
dc.subject empathy en
dc.subject communication en
dc.subject prevention program en
dc.title Posilování vztahů ve třídě prostřednictvím rozvoje emocí, empatie a komunikace
dc.title.alternative Strengthening Relationships in the Classroom through the Development of Emotions, Empathy, and Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Denglerová, Denisa
dc.date.accepted 2025-06-02
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on strengthening classroom relationships through the development of emotions, empathy, and communication. The thesis includes the creation and implementation of a prevention program "Together we are stronger", designed for second grade students in elementary school. The aim of the work is to analyze changes in the areas of emotions, empathy, communication, conflict resolution and classroom support in students before and after the program. In the practical part, quantitative research in the form of a questionnaire survey and qualitative observation method were used. The results showed a positive effect of the prevention program on the development of emotions, empathy, communication skills, and conflict resolution skills, which contributed to increased support and cohesion in the classroom environment.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 70084
dc.date.submitted 2025-04-14


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account