| dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
| dc.contributor.author |
Hrubá, Klára
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:49Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:49Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-13 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57702
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na posilování vztahů ve třídě prostřednictvím rozvoje emocí, empatie, komunikace. Součástí práce je vytvoření a realizace preventivního programu "Společně jsme silnější", určeného pro žáky druhého stupně základní školy. Cílem práce je analyzovat změny v oblasti emocí, empatie, komunikace, řešení konfliktů a třídní podpory u žáků před a po absolvování programu. V praktické části byl využit kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření a kvalitativní metoda pozorování. Výsledky ukázaly pozitivní vliv preventivního programu na rozvoj emocí, empatie, komunikačních dovedností, schopnosti řešit konflikty, což přispělo k vyšší podpoře a soudržnosti ve třídním prostředí. |
|
| dc.format |
82 s. (117 781 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
vztahy ve třídě
|
cs |
| dc.subject |
emoce
|
cs |
| dc.subject |
empatie
|
cs |
| dc.subject |
komunikace
|
cs |
| dc.subject |
preventivní program
|
cs |
| dc.subject |
classroom relationships
|
en |
| dc.subject |
emotions
|
en |
| dc.subject |
empathy
|
en |
| dc.subject |
communication
|
en |
| dc.subject |
prevention program
|
en |
| dc.title |
Posilování vztahů ve třídě prostřednictvím rozvoje emocí, empatie a komunikace |
|
| dc.title.alternative |
Strengthening Relationships in the Classroom through the Development of Emotions, Empathy, and Communication |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Denglerová, Denisa |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-02 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on strengthening classroom relationships through the development of emotions, empathy, and communication. The thesis includes the creation and implementation of a prevention program "Together we are stronger", designed for second grade students in elementary school. The aim of the work is to analyze changes in the areas of emotions, empathy, communication, conflict resolution and classroom support in students before and after the program. In the practical part, quantitative research in the form of a questionnaire survey and qualitative observation method were used. The results showed a positive effect of the prevention program on the development of emotions, empathy, communication skills, and conflict resolution skills, which contributed to increased support and cohesion in the classroom environment. |
|
| dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
| dc.identifier.stag |
70084
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-14 |
|