Profesní zkušenosti sociálních pedagogů s dětmi z vyloučených lokalit

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní zkušenosti sociálních pedagogů s dětmi z vyloučených lokalit

Show simple item record

dc.contributor.advisor Junaštíková, Julie
dc.contributor.author Suchomelová, Markéta
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:52Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:52Z
dc.date.issued 2025-01-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57777
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je zjistit profesní zkušenosti sociálních pedagogů pracujících s dětmi z vyloučených lokalit. V teoretické části se zabýváme sociálním vyloučením, sociálně vyloučenými lokalitami a profesí sociálního pedagoga. V praktické části práce se zaměřujeme na zkušenosti sociálních pedagogů s dětmi a rodinami z vyloučených lokalit a hledáme určitá specifika této práce. Data byla získána na základě strukturovaných rozhovorů a následné tematické analýzy. Výzkum přibližuje činnosti, prožívání a výzvy sociálních pedagogů, kteří pracují s dětmi a rodinami z vyloučených lokalit.
dc.format 73 s. (138 977)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject sociální vyloučení cs
dc.subject sociálně vyloučené lokality cs
dc.subject social educator en
dc.subject social exclusion en
dc.subject socially excluded localities en
dc.title Profesní zkušenosti sociálních pedagogů s dětmi z vyloučených lokalit
dc.title.alternative Professional Experience of Social Pedagogue with Children from Excluded Localities
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2025-06-04
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to find out the professional experiences of social educators working with children from excluded localities. The theoretical part deals with social exclusion, socially excluded localities and the profession of social pedagogue. In the practical part of the thesis we focus on the experience of social educators with children and families from excluded localities and look for certain specifics of this work. The data were collected on the basis of structured interviews and subsequent thematic analysis. The research presents the activities, experiences and challenges of social educators working with children and families from excluded localities.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 70190
dc.date.submitted 2025-04-22


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account