Specifika komunikace a vztahů pedagogických pracovníků se žáky mladšího a staršího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika komunikace a vztahů pedagogických pracovníků se žáky mladšího a staršího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Zdařilová, Lucie
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:52Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:52Z
dc.date.issued 2025-01-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57784
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na specifika komunikace a vztahů pedagogických pracovníků se žáky mladšího a staršího věku. Teoretická část práce se soustředí na vývojové charakteristiky obou věkových skupin, běžné problémy ve vztahu mezi učitelem a žákem a na roli sociálního pedagoga jako podpůrného činitele efektivní komunikace v prostředí základních škol. Praktická část popisuje kvantitativní výzkum, který byl realizován formou dotazníků. Cílem je analyzovat a zmapovat specifika komunikace a vztahů mezi žáky mladšího a staršího školního věku a jejich učiteli z pohledu obou skupin.
dc.format 98 s. (130 551)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject efektivní komunikace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject mladší školní věk cs
dc.subject starší školní věk cs
dc.subject vztahy mezi učitelem a žákem cs
dc.subject communication en
dc.subject effective communication en
dc.subject older school age en
dc.subject teacher-student relationships en
dc.subject younger school age en
dc.title Specifika komunikace a vztahů pedagogických pracovníků se žáky mladšího a staršího školního věku
dc.title.alternative The Specifics of Communication and Relationships between Teaching Staff and Pupils of Younger and Older School Age
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2025-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the specifics of communication and relationships between educational staff and students of younger and older school age. The theoretical part of the thesis concentrates on the developmental characteristics of both age groups, common issues in theacher-student relationships, and the role of social pedagogy as a supportive factor for effective communication in the environment of primary schools. The practical part describes a quantitative research study conducted using questionnaires. The aim is to analyze and map the specifics of communication and relationships between younger and older school-age students and their teachers from the perspective of both groups.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 70201
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account