Specifika komunikace a vztahů pedagogických pracovníků se žáky mladšího a staršího školního věku
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
| dc.contributor.author |
Zdařilová, Lucie
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:52Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:52Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-13 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57784
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na specifika komunikace a vztahů pedagogických pracovníků se žáky mladšího a staršího věku. Teoretická část práce se soustředí na vývojové charakteristiky obou věkových skupin, běžné problémy ve vztahu mezi učitelem a žákem a na roli sociálního pedagoga jako podpůrného činitele efektivní komunikace v prostředí základních škol. Praktická část popisuje kvantitativní výzkum, který byl realizován formou dotazníků. Cílem je analyzovat a zmapovat specifika komunikace a vztahů mezi žáky mladšího a staršího školního věku a jejich učiteli z pohledu obou skupin. |
|
| dc.format |
98 s. (130 551) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
efektivní komunikace
|
cs |
| dc.subject |
komunikace
|
cs |
| dc.subject |
mladší školní věk
|
cs |
| dc.subject |
starší školní věk
|
cs |
| dc.subject |
vztahy mezi učitelem a žákem
|
cs |
| dc.subject |
communication
|
en |
| dc.subject |
effective communication
|
en |
| dc.subject |
older school age
|
en |
| dc.subject |
teacher-student relationships
|
en |
| dc.subject |
younger school age
|
en |
| dc.title |
Specifika komunikace a vztahů pedagogických pracovníků se žáky mladšího a staršího školního věku |
|
| dc.title.alternative |
The Specifics of Communication and Relationships between Teaching Staff and Pupils of Younger and Older School Age |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-05 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the specifics of communication and relationships between educational staff and students of younger and older school age. The theoretical part of the thesis concentrates on the developmental characteristics of both age groups, common issues in theacher-student relationships, and the role of social pedagogy as a supportive factor for effective communication in the environment of primary schools. The practical part describes a quantitative research study conducted using questionnaires. The aim is to analyze and map the specifics of communication and relationships between younger and older school-age students and their teachers from the perspective of both groups. |
|
| dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
| dc.identifier.stag |
70201
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-25 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account