Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Sportcentrum Maty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Sportcentrum Maty

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Sportcentrum Maty
Author: Omastová, Marcela
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Sportcentra Maty. Cílem práce je zhodnotit současný stav zákaznické spokojenosti a navrhnout opatření pro její zvýšení. Teoretická část práce se věnuje marketingu služeb, marketingovému výzkumu, SWOT analýze a zákaznické spokojenosti. Praktická část se zaměřuje na dotazníkové šetření, které zkoumá úroveň spokojenosti zákazníků. Zjištěná data jsou následně ověřena matematicko-statistickými metodami a vyhodnocena pomocí modelu důležitosti-spokojenosti. Provedena je rovněž analýza marketingového mixu 7P a SWOT analýza společnosti. Na základě zjištěných skutečností jsou navržena opatření, jako je zlepšení stavu zázemí, pořízení bezdrátových mikrofonů pro lektory, rozšíření nabídky výživových doplňků, redesign webových stránek, zefektivnění komunikace na sociálních sítích, rozšíření lekcí pilates a pořádání komunitních akcí pro posílení vztahů se zákazníky. Tato doporučení jsou podrobena analýze rizik, která zahrnuje i návrhy opatření pro jejich eliminaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57787
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account