Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Sportcentrum Maty
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Sportcentrum Maty |
| Autor: |
Omastová, Marcela
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Sportcentra Maty. Cílem práce je zhodnotit současný stav zákaznické spokojenosti a navrhnout opatření pro její zvýšení. Teoretická část práce se věnuje marketingu služeb, marketingovému výzkumu, SWOT analýze a zákaznické spokojenosti. Praktická část se zaměřuje na dotazníkové šetření, které zkoumá úroveň spokojenosti zákazníků. Zjištěná data jsou následně ověřena matematicko-statistickými metodami a vyhodnocena pomocí modelu důležitosti-spokojenosti. Provedena je rovněž analýza marketingového mixu 7P a SWOT analýza společnosti. Na základě zjištěných skutečností jsou navržena opatření, jako je zlepšení stavu zázemí, pořízení bezdrátových mikrofonů pro lektory, rozšíření nabídky výživových doplňků, redesign webových stránek, zefektivnění komunikace na sociálních sítích, rozšíření lekcí pilates a pořádání komunitních akcí pro posílení vztahů se zákazníky. Tato doporučení jsou podrobena analýze rizik, která zahrnuje i návrhy opatření pro jejich eliminaci. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57787
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
|
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet