Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Sportcentrum Maty

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Sportcentrum Maty

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Sportcentrum Maty
Autor: Omastová, Marcela
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Sportcentra Maty. Cílem práce je zhodnotit současný stav zákaznické spokojenosti a navrhnout opatření pro její zvýšení. Teoretická část práce se věnuje marketingu služeb, marketingovému výzkumu, SWOT analýze a zákaznické spokojenosti. Praktická část se zaměřuje na dotazníkové šetření, které zkoumá úroveň spokojenosti zákazníků. Zjištěná data jsou následně ověřena matematicko-statistickými metodami a vyhodnocena pomocí modelu důležitosti-spokojenosti. Provedena je rovněž analýza marketingového mixu 7P a SWOT analýza společnosti. Na základě zjištěných skutečností jsou navržena opatření, jako je zlepšení stavu zázemí, pořízení bezdrátových mikrofonů pro lektory, rozšíření nabídky výživových doplňků, redesign webových stránek, zefektivnění komunikace na sociálních sítích, rozšíření lekcí pilates a pořádání komunitních akcí pro posílení vztahů se zákazníky. Tato doporučení jsou podrobena analýze rizik, která zahrnuje i návrhy opatření pro jejich eliminaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57787
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet