Analýza marketingové komunikace sociálních sítí vybraného dětského tábora

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace sociálních sítí vybraného dětského tábora

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace sociálních sítí vybraného dětského tábora
Author: Vykydalová, Lenka
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací dětského tábora KidVenture na sociálních sítích Instagram a TikTok. Cílem práce bylo analyzovat současný stav komunikace, identifikovat její silné a slabé stránky a na základě zjištění navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části byla zpracována odborná literatura zaměřená na marketingovou komunikaci a specifika sociálních sítí. V praktické části bylo využito dotazníkové šetření mezi rodiči účastníků a byla vytvořena SWOT analýza. Z výsledků vyplynulo, že respondenti, kteří sociální sítě tábora nesledují, o jejich existenci vůbec nevěděli. Na základě těchto zjištění byla navržena konkrétní doporučení vedoucí k efektivnějšímu využití obou platforem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57822
Date: 2025-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account