Analýza marketingové komunikace sociálních sítí vybraného dětského tábora
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analýza marketingové komunikace sociálních sítí vybraného dětského tábora |
| Author: |
Vykydalová, Lenka
|
| Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací dětského tábora KidVenture na sociálních sítích Instagram a TikTok. Cílem práce bylo analyzovat současný stav komunikace, identifikovat její silné a slabé stránky a na základě zjištění navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části byla zpracována odborná literatura zaměřená na marketingovou komunikaci a specifika sociálních sítí. V praktické části bylo využito dotazníkové šetření mezi rodiči účastníků a byla vytvořena SWOT analýza. Z výsledků vyplynulo, že respondenti, kteří sociální sítě tábora nesledují, o jejich existenci vůbec nevěděli. Na základě těchto zjištění byla navržena konkrétní doporučení vedoucí k efektivnějšímu využití obou platforem. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57822
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav ekonomie |
|
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account