Analýza marketingové komunikace sociálních sítí vybraného dětského tábora
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
| dc.contributor.author |
Vykydalová, Lenka
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:54Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:54Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57822
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací dětského tábora KidVenture na sociálních sítích Instagram a TikTok. Cílem práce bylo analyzovat současný stav komunikace, identifikovat její silné a slabé stránky a na základě zjištění navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části byla zpracována odborná literatura zaměřená na marketingovou komunikaci a specifika sociálních sítí. V praktické části bylo využito dotazníkové šetření mezi rodiči účastníků a byla vytvořena SWOT analýza. Z výsledků vyplynulo, že respondenti, kteří sociální sítě tábora nesledují, o jejich existenci vůbec nevěděli. Na základě těchto zjištění byla navržena konkrétní doporučení vedoucí k efektivnějšímu využití obou platforem. |
|
| dc.format |
62 s. (99 319 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
| dc.subject |
analýza
|
cs |
| dc.subject |
Instagram
|
cs |
| dc.subject |
TikTok
|
cs |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
social media networks
|
en |
| dc.subject |
analysis
|
en |
| dc.subject |
Instagram
|
en |
| dc.subject |
TikTok
|
en |
| dc.title |
Analýza marketingové komunikace sociálních sítí vybraného dětského tábora |
|
| dc.title.alternative |
Analysis of Social Media Marketing Communication of a Selected Children's Camp |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-11 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of the children's camp KidVenture on the social media platforms Instagram and TikTok. The aim of the thesis was to analyze the current state of communication, identify its strengths and weaknesses, and propose recommendations for its improvement. The theoretical part is based on literature focused on marketing communication and the specifics of social media. In the practical part, a questionnaire survey was conducted among parents of camp participants, and a SWOT analysis was created. The results showed that respondents who do not follow the camp on social media were unaware of the existence of these platforms. Based on these findings, specific recommendations were proposed to improve the effectiveness of both platforms. |
|
| dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
| dc.identifier.stag |
70264
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-18 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account