Analýza marketingové komunikace sociálních sítí vybraného dětského tábora

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace sociálních sítí vybraného dětského tábora

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Vykydalová, Lenka
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:54Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:54Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57822
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací dětského tábora KidVenture na sociálních sítích Instagram a TikTok. Cílem práce bylo analyzovat současný stav komunikace, identifikovat její silné a slabé stránky a na základě zjištění navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části byla zpracována odborná literatura zaměřená na marketingovou komunikaci a specifika sociálních sítí. V praktické části bylo využito dotazníkové šetření mezi rodiči účastníků a byla vytvořena SWOT analýza. Z výsledků vyplynulo, že respondenti, kteří sociální sítě tábora nesledují, o jejich existenci vůbec nevěděli. Na základě těchto zjištění byla navržena konkrétní doporučení vedoucí k efektivnějšímu využití obou platforem.
dc.format 62 s. (99 319 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject TikTok cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject social media networks en
dc.subject analysis en
dc.subject Instagram en
dc.subject TikTok en
dc.title Analýza marketingové komunikace sociálních sítí vybraného dětského tábora
dc.title.alternative Analysis of Social Media Marketing Communication of a Selected Children's Camp
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2025-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the marketing communication of the children's camp KidVenture on the social media platforms Instagram and TikTok. The aim of the thesis was to analyze the current state of communication, identify its strengths and weaknesses, and propose recommendations for its improvement. The theoretical part is based on literature focused on marketing communication and the specifics of social media. In the practical part, a questionnaire survey was conducted among parents of camp participants, and a SWOT analysis was created. The results showed that respondents who do not follow the camp on social media were unaware of the existence of these platforms. Based on these findings, specific recommendations were proposed to improve the effectiveness of both platforms.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 70264
dc.date.submitted 2025-05-18


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account