Analýza marketingové komunikace sociálních sítí vybraného dětského tábora
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza marketingové komunikace sociálních sítí vybraného dětského tábora |
| Autor: |
Vykydalová, Lenka
|
| Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací dětského tábora KidVenture na sociálních sítích Instagram a TikTok. Cílem práce bylo analyzovat současný stav komunikace, identifikovat její silné a slabé stránky a na základě zjištění navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části byla zpracována odborná literatura zaměřená na marketingovou komunikaci a specifika sociálních sítí. V praktické části bylo využito dotazníkové šetření mezi rodiči účastníků a byla vytvořena SWOT analýza. Z výsledků vyplynulo, že respondenti, kteří sociální sítě tábora nesledují, o jejich existenci vůbec nevěděli. Na základě těchto zjištění byla navržena konkrétní doporučení vedoucí k efektivnějšímu využití obou platforem. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57822
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
|
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet