Analýza marketingové komunikace sociálních sítí vybraného dětského tábora

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace sociálních sítí vybraného dětského tábora

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace sociálních sítí vybraného dětského tábora
Autor: Vykydalová, Lenka
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací dětského tábora KidVenture na sociálních sítích Instagram a TikTok. Cílem práce bylo analyzovat současný stav komunikace, identifikovat její silné a slabé stránky a na základě zjištění navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části byla zpracována odborná literatura zaměřená na marketingovou komunikaci a specifika sociálních sítí. V praktické části bylo využito dotazníkové šetření mezi rodiči účastníků a byla vytvořena SWOT analýza. Z výsledků vyplynulo, že respondenti, kteří sociální sítě tábora nesledují, o jejich existenci vůbec nevěděli. Na základě těchto zjištění byla navržena konkrétní doporučení vedoucí k efektivnějšímu využití obou platforem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57822
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet