Návrh on-line marketingové komunikace ordinace dentální hygieny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh on-line marketingové komunikace ordinace dentální hygieny |
| Autor: |
Novosadová, Petra
|
| Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je vytvořit plán on-line marketingové komunikace ordinace dentální hygieny na rok 2025. Tato práce reaguje na nedostatečné využívání on-line nástrojů marketingové komunikace ordinace. K analýze zvoleného problému byla využita metoda desk research, tedy sekundární analýza dostupných dat a kvalitativní metoda rozhovoru s majitelkou ordinace DH Petra. Podstatou řešení bylo identifikovat slabé a silné stránky marketingové komunikace. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že nejsilnějším nástrojem je ústní doporučení, nicméně do budoucna je doporučeno zaměřit se na pravidelnou on-line komunikaci. Bylo navrženo řešení, které vede k aktualizaci a optimalizaci webových stránek, pravidelné správě a tvorbě obsahu na sociální síti Instagram s využitím influencer marketingu a pravidelnému zapojení e-mail marketingu. Přínosem této práce jsou návrhy na rozšíření on-line marketingové komunikace ordinace dentální hygieny, které může ordinace využít nejen pro získávání nových klientů, ale také pro zvyšování povědomí o důležitosti dentální hygieny a edukaci veřejnosti ohledně ústního zdraví. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57967
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
- |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet