Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Fyzidop
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Fyzidop |
| Author: |
Vavrečanová, Natálie
|
| Advisor: |
Pilík, Michal
|
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace zdravotnické organizace Fyzidop, a to zavedením přítomnosti na sociálních sítí. Teoretická část se věnuje teoretickým poznatkům o marketingu, marketingové komunikaci a jejích nástrojích, online komunikaci, sociálních sítích a jejich trendech se zaměřením na zdravotnický sektor. Praktická část se člení do dvou částí, a to analytické a projektové. V analytické části je provedena analýza současné online komunikace firmy Fyzidop a jejích konkurentů. Součástí je také benchmarking a SWOT analýza. Projektová část se zabývá zpracováním projektu zavedení marketingové komunikace na sociálních sítí na základě zjištěných informací. Projekt je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57985
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Discipline:
|
- |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account