Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Fyzidop
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
| dc.contributor.author |
Vavrečanová, Natálie
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:09:59Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:09:59Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/57985
|
|
| dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace zdravotnické organizace Fyzidop, a to zavedením přítomnosti na sociálních sítí. Teoretická část se věnuje teoretickým poznatkům o marketingu, marketingové komunikaci a jejích nástrojích, online komunikaci, sociálních sítích a jejich trendech se zaměřením na zdravotnický sektor. Praktická část se člení do dvou částí, a to analytické a projektové. V analytické části je provedena analýza současné online komunikace firmy Fyzidop a jejích konkurentů. Součástí je také benchmarking a SWOT analýza. Projektová část se zabývá zpracováním projektu zavedení marketingové komunikace na sociálních sítí na základě zjištěných informací. Projekt je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
| dc.format |
114 s. (183 905 znaků) + 10 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
online komunikace
|
cs |
| dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
| dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
| dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
online communication
|
en |
| dc.subject |
communication mix
|
en |
| dc.subject |
social networks
|
en |
| dc.subject |
healthcare
|
en |
| dc.title |
Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Fyzidop |
|
| dc.title.alternative |
Marketing Communication Project with a Focus on Social Networks for Fyzidop |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-06 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to improve the marketing communication of the healthcare organisation Fyzidop by establishing a social media presence. The theoretical part deals with theoretical knowledge about marketing, marketing communication and its tools, online communication, social networks and their trends with a focus on the healthcare sector. The practical part is divided into two parts, namely analytical and project. In the analytical part, an analysis of the current online communication of Fyzidop and its competitors is made. It also includes benchmarking and SWOT analysis. The project part deals with the elaboration of a project for the implementation of marketing communication on social networks based on the information found. The project is then subjected to time, cost and risk analysis. |
|
| dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
- |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Management ve zdravotnictví |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Management in Healthcare |
en |
| dc.identifier.stag |
70534
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-25 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account