Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Fyzidop

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Fyzidop

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Vavrečanová, Natálie
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:09:59Z
dc.date.available 2025-12-10T23:09:59Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/57985
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace zdravotnické organizace Fyzidop, a to zavedením přítomnosti na sociálních sítí. Teoretická část se věnuje teoretickým poznatkům o marketingu, marketingové komunikaci a jejích nástrojích, online komunikaci, sociálních sítích a jejich trendech se zaměřením na zdravotnický sektor. Praktická část se člení do dvou částí, a to analytické a projektové. V analytické části je provedena analýza současné online komunikace firmy Fyzidop a jejích konkurentů. Součástí je také benchmarking a SWOT analýza. Projektová část se zabývá zpracováním projektu zavedení marketingové komunikace na sociálních sítí na základě zjištěných informací. Projekt je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 114 s. (183 905 znaků) + 10 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject online communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject social networks en
dc.subject healthcare en
dc.title Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Fyzidop
dc.title.alternative Marketing Communication Project with a Focus on Social Networks for Fyzidop
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2025-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to improve the marketing communication of the healthcare organisation Fyzidop by establishing a social media presence. The theoretical part deals with theoretical knowledge about marketing, marketing communication and its tools, online communication, social networks and their trends with a focus on the healthcare sector. The practical part is divided into two parts, namely analytical and project. In the analytical part, an analysis of the current online communication of Fyzidop and its competitors is made. It also includes benchmarking and SWOT analysis. The project part deals with the elaboration of a project for the implementation of marketing communication on social networks based on the information found. The project is then subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline - cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-program Management in Healthcare en
dc.identifier.stag 70534
dc.date.submitted 2025-04-25


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account