Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Fyzidop

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Fyzidop

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Fyzidop
Autor: Vavrečanová, Natálie
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace zdravotnické organizace Fyzidop, a to zavedením přítomnosti na sociálních sítí. Teoretická část se věnuje teoretickým poznatkům o marketingu, marketingové komunikaci a jejích nástrojích, online komunikaci, sociálních sítích a jejich trendech se zaměřením na zdravotnický sektor. Praktická část se člení do dvou částí, a to analytické a projektové. V analytické části je provedena analýza současné online komunikace firmy Fyzidop a jejích konkurentů. Součástí je také benchmarking a SWOT analýza. Projektová část se zabývá zpracováním projektu zavedení marketingové komunikace na sociálních sítí na základě zjištěných informací. Projekt je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57985
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: -


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet