Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Fyzidop
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě Fyzidop |
| Autor: |
Vavrečanová, Natálie
|
| Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je zlepšení marketingové komunikace zdravotnické organizace Fyzidop, a to zavedením přítomnosti na sociálních sítí. Teoretická část se věnuje teoretickým poznatkům o marketingu, marketingové komunikaci a jejích nástrojích, online komunikaci, sociálních sítích a jejich trendech se zaměřením na zdravotnický sektor. Praktická část se člení do dvou částí, a to analytické a projektové. V analytické části je provedena analýza současné online komunikace firmy Fyzidop a jejích konkurentů. Součástí je také benchmarking a SWOT analýza. Projektová část se zabývá zpracováním projektu zavedení marketingové komunikace na sociálních sítí na základě zjištěných informací. Projekt je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57985
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
- |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet