Výzkum komunikačního účinku propagace firmy GOTECH s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Výzkum komunikačního účinku propagace firmy GOTECH s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Výzkum komunikačního účinku propagace firmy GOTECH s.r.o.
Author: Solařová, Eva
Advisor: Baroň, Pavel
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy GOTECH s.r.o. Rozbor probíhá u všech druhů marketingové komunikace aplikovaných v uvedené firmě. První skupinu tvoří reklama a její použití přes různé typy médií. Druhou skupinu tvoří různé varianty podpory prodeje. Dále je analyzováno využívání přímého marketingu a public relation. Velký díl pozornosti je věnován osobnímu prodeji. V další části práce je posouzeno využití produktů marketingové komunikace. Zejména je navrženo rozložení produktové skladby. Následným cílem je optimalizace vynaložených nákladů na vhodnou formu marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5804
Date: 2008-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
solařová_2008_bp.pdf 836.7Kb PDF View/Open
solařová_2008_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
solařová_2008_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account