[NEOBHÁJENO] Influencer marketing vybrané značky vlasové kosmetiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Influencer marketing vybrané značky vlasové kosmetiky

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Influencer marketing vybrané značky vlasové kosmetiky
Author: Matějková, Agáta
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato práce se zaměřuje na využití influencer marketingu vybranou značkou vlasové kosmetiky XY, konkrétně na platformě Instagram. Cílem bylo pomocí výzkumného šetření identifikovat konkrétní prvky influencerské komunikace, které ovlivňují výsledky reklamních kampaní zaměřených na vlasové produkty. Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní přístup. V první fázi byl realizován kvantitativní výzkum, který zahrnoval analýzu statistických výstupů z proběhlé kampaně v roce 2024 a následně kvantitativní obsahovou analýzu vybraných příspěvků. Na tuto část navázal kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných individuálních rozhovorů s deseti respondentkami rozdělenými podle věku a místa bydliště. Rozhovory měly dvě části, první zkoumala obecný vztah respondentek ke sponzorovanému obsahu, druhá se věnovala hodnocení dvou vybraných influencerských videí. Na základě zjištěných poznatků je v závěru práce navržen plán influencerské kampaně pro značku vlasové kosmetiky XY pro rok 2025.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58102
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account