[NEOBHÁJENO] Influencer marketing vybrané značky vlasové kosmetiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Influencer marketing vybrané značky vlasové kosmetiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Matějková, Agáta
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:04Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:04Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58102
dc.description.abstract Tato práce se zaměřuje na využití influencer marketingu vybranou značkou vlasové kosmetiky XY, konkrétně na platformě Instagram. Cílem bylo pomocí výzkumného šetření identifikovat konkrétní prvky influencerské komunikace, které ovlivňují výsledky reklamních kampaní zaměřených na vlasové produkty. Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní přístup. V první fázi byl realizován kvantitativní výzkum, který zahrnoval analýzu statistických výstupů z proběhlé kampaně v roce 2024 a následně kvantitativní obsahovou analýzu vybraných příspěvků. Na tuto část navázal kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných individuálních rozhovorů s deseti respondentkami rozdělenými podle věku a místa bydliště. Rozhovory měly dvě části, první zkoumala obecný vztah respondentek ke sponzorovanému obsahu, druhá se věnovala hodnocení dvou vybraných influencerských videí. Na základě zjištěných poznatků je v závěru práce navržen plán influencerské kampaně pro značku vlasové kosmetiky XY pro rok 2025.
dc.format 105 s. (177 761 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject přijímání sponzorovaného obsahu cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject influencer cs
dc.subject influencer marketing en
dc.subject reception of sponsored content en
dc.subject Instagram en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject influencer en
dc.title [NEOBHÁJENO] Influencer marketing vybrané značky vlasové kosmetiky
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Influencer Marketing of a Selected Hair Cosmetics Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the use of influencer marketing by a selected haircare brand (referred to as brand XY), specifically on the Instagram platform. The aim was to identify, through empirical research, specific elements of influencer communication that affect the outcomes of advertising campaigns focused on haircare products. The research design combines both quantitative and qualitative approaches. In the first phase, a quantitative study was conducted, including an analysis of statistical outputs from a real campaign carried out in 2024, followed by a quantitative content analysis of selected social media posts. This was followed by a qualitative study in the form of semi-structured individual interviews with ten female respondents, divided by age group and place of residence. The interviews consisted of two parts: the first explored the participants' general attitudes towards sponsored content, while the second focused on the evaluation of two selected influencer videos. Based on the insights gathered, the final part of the thesis presents a proposed influencer marketing campaign plan for brand XY for the year 2025.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 70700
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account