[NEOBHÁJENO] Influencer marketing vybrané značky vlasové kosmetiky
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
| dc.contributor.author |
Matějková, Agáta
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:04Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:04Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58102
|
|
| dc.description.abstract |
Tato práce se zaměřuje na využití influencer marketingu vybranou značkou vlasové kosmetiky XY, konkrétně na platformě Instagram. Cílem bylo pomocí výzkumného šetření identifikovat konkrétní prvky influencerské komunikace, které ovlivňují výsledky reklamních kampaní zaměřených na vlasové produkty. Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní přístup. V první fázi byl realizován kvantitativní výzkum, který zahrnoval analýzu statistických výstupů z proběhlé kampaně v roce 2024 a následně kvantitativní obsahovou analýzu vybraných příspěvků. Na tuto část navázal kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných individuálních rozhovorů s deseti respondentkami rozdělenými podle věku a místa bydliště. Rozhovory měly dvě části, první zkoumala obecný vztah respondentek ke sponzorovanému obsahu, druhá se věnovala hodnocení dvou vybraných influencerských videí. Na základě zjištěných poznatků je v závěru práce navržen plán influencerské kampaně pro značku vlasové kosmetiky XY pro rok 2025. |
|
| dc.format |
105 s. (177 761 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
| dc.subject |
přijímání sponzorovaného obsahu
|
cs |
| dc.subject |
Instagram
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
| dc.subject |
influencer
|
cs |
| dc.subject |
influencer marketing
|
en |
| dc.subject |
reception of sponsored content
|
en |
| dc.subject |
Instagram
|
en |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
marketing strategy
|
en |
| dc.subject |
influencer
|
en |
| dc.title |
[NEOBHÁJENO] Influencer marketing vybrané značky vlasové kosmetiky |
|
| dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Influencer Marketing of a Selected Hair Cosmetics Brand |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-19 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the use of influencer marketing by a selected haircare brand (referred to as brand XY), specifically on the Instagram platform. The aim was to identify, through empirical research, specific elements of influencer communication that affect the outcomes of advertising campaigns focused on haircare products. The research design combines both quantitative and qualitative approaches. In the first phase, a quantitative study was conducted, including an analysis of statistical outputs from a real campaign carried out in 2024, followed by a quantitative content analysis of selected social media posts. This was followed by a qualitative study in the form of semi-structured individual interviews with ten female respondents, divided by age group and place of residence. The interviews consisted of two parts: the first explored the participants' general attitudes towards sponsored content, while the second focused on the evaluation of two selected influencer videos. Based on the insights gathered, the final part of the thesis presents a proposed influencer marketing campaign plan for brand XY for the year 2025. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.description.result |
neobhájeno |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
70700
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-11 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account