[NEOBHÁJENO] Influencer marketing vybrané značky vlasové kosmetiky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Influencer marketing vybrané značky vlasové kosmetiky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Influencer marketing vybrané značky vlasové kosmetiky
Autor: Matějková, Agáta
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na využití influencer marketingu vybranou značkou vlasové kosmetiky XY, konkrétně na platformě Instagram. Cílem bylo pomocí výzkumného šetření identifikovat konkrétní prvky influencerské komunikace, které ovlivňují výsledky reklamních kampaní zaměřených na vlasové produkty. Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní přístup. V první fázi byl realizován kvantitativní výzkum, který zahrnoval analýzu statistických výstupů z proběhlé kampaně v roce 2024 a následně kvantitativní obsahovou analýzu vybraných příspěvků. Na tuto část navázal kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných individuálních rozhovorů s deseti respondentkami rozdělenými podle věku a místa bydliště. Rozhovory měly dvě části, první zkoumala obecný vztah respondentek ke sponzorovanému obsahu, druhá se věnovala hodnocení dvou vybraných influencerských videí. Na základě zjištěných poznatků je v závěru práce navržen plán influencerské kampaně pro značku vlasové kosmetiky XY pro rok 2025.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58102
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet