Atraktivita práce v reklamních agenturách z pohledu české generace Z
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Atraktivita práce v reklamních agenturách z pohledu české generace Z |
| Author: |
Janouchová Rychtová, Žaneta
|
| Advisor: |
Juříková, Martina
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá vnímáním atraktivity práce v reklamních agenturách z pohledu generace Z. V teoretické části se zaměřuje na porozumění generaci Z a jejich vztahu k práci, který následně zkoumá v praktické části. Praktická část sestává z kvalitativního výzkumu ve formě polostrukturovaných rozhovorů s jejími zástupci pracujícími v reklamních agenturách. Poznatky plynoucí z rozhovorů jsou dále shromážděny, shrnuty, interpretovány a vyhodnoceny. Zároveň jsou konfrontovány s žitou praxí HR manažerů reklamních agentur. Provedený výzkum pomohl zodpovědět výzkumné otázky a potvrdit či vyvrátit předpoklady. Získané poznatky v kontextu rostoucího zastoupení této generace na pracovním trhu vysvětlují, jaké motivátory či bariéry ovlivňují jejich spokojenost a dlouhodobé setrvání v agentuře či její opuštění. Poznatky slouží jako podklad pro návrh řešení podporující atraktivitu agenturního prostředí. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58110
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account