Atraktivita práce v reklamních agenturách z pohledu české generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Atraktivita práce v reklamních agenturách z pohledu české generace Z

Show full item record

No preview available
Title: Atraktivita práce v reklamních agenturách z pohledu české generace Z
Author: Janouchová Rychtová, Žaneta
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce se zabývá vnímáním atraktivity práce v reklamních agenturách z pohledu generace Z. V teoretické části se zaměřuje na porozumění generaci Z a jejich vztahu k práci, který následně zkoumá v praktické části. Praktická část sestává z kvalitativního výzkumu ve formě polostrukturovaných rozhovorů s jejími zástupci pracujícími v reklamních agenturách. Poznatky plynoucí z rozhovorů jsou dále shromážděny, shrnuty, interpretovány a vyhodnoceny. Zároveň jsou konfrontovány s žitou praxí HR manažerů reklamních agentur. Provedený výzkum pomohl zodpovědět výzkumné otázky a potvrdit či vyvrátit předpoklady. Získané poznatky v kontextu rostoucího zastoupení této generace na pracovním trhu vysvětlují, jaké motivátory či bariéry ovlivňují jejich spokojenost a dlouhodobé setrvání v agentuře či její opuštění. Poznatky slouží jako podklad pro návrh řešení podporující atraktivitu agenturního prostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58110
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account