Projekt marketingové komunikace vybraného podnikatele
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Projekt marketingové komunikace vybraného podnikatele |
| Author: |
Fialová, Karolína
|
| Advisor: |
Fafílek, Michael
|
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace u vybraného podnikatele, který podniká v oblasti květinářství a má svoji značku Všudekvítek. Cílem je zvýšit povědomí o značce, efektivitu propagace a využití více nástrojů marketingové komunikace. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části je zpracována literární rešerše zaměřená na marketingovou komunikaci, komunikační nástroje a další. Praktická část analyzuje současný stav marketingové komunikace květinářství. Projektová část následně navrhuje konkrétní kroky a akční plány, které by mohly vést ke zlepšení marketingové strategie květinářství. Závěrečná část práce se věnuje časovému harmonogramu, finančním nákladům a potenciálním rizikům navržených opatření. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58164
|
|
Date:
|
2025-02-10 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Discipline:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account