Projekt marketingové komunikace vybraného podnikatele
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Fafílek, Michael
|
|
| dc.contributor.author |
Fialová, Karolína
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:10Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:10Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58164
|
|
| dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace u vybraného podnikatele, který podniká v oblasti květinářství a má svoji značku Všudekvítek. Cílem je zvýšit povědomí o značce, efektivitu propagace a využití více nástrojů marketingové komunikace. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části je zpracována literární rešerše zaměřená na marketingovou komunikaci, komunikační nástroje a další. Praktická část analyzuje současný stav marketingové komunikace květinářství. Projektová část následně navrhuje konkrétní kroky a akční plány, které by mohly vést ke zlepšení marketingové strategie květinářství. Závěrečná část práce se věnuje časovému harmonogramu, finančním nákladům a potenciálním rizikům navržených opatření. |
|
| dc.format |
121 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
propagace
|
cs |
| dc.subject |
online marketing
|
cs |
| dc.subject |
květinářství
|
cs |
| dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
promotion
|
en |
| dc.subject |
online marketing
|
en |
| dc.subject |
florist
|
en |
| dc.subject |
marketing strategy
|
en |
| dc.title |
Projekt marketingové komunikace vybraného podnikatele |
|
| dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication for Selected Entrepreneur |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-03 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the improvement of marketing communication in a selected entrepreneur who is in the florist business and has his own brand Všudekvítek. The aim is to increase brand awareness, promotion effectiveness and the use of multiple marketing communication tools. The work is divided into three parts. In the theoretical part, a literature search is done focusing on marketing communication, communication tools and others. The practical part analyses the current state of marketing communication of florists. The project part then proposes specific steps and action plans that could lead to the improvement of the florist's marketing strategy. The final part of the thesis discusses the timeline, financial costs and potential risks of the proposed measures. |
|
| dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
| dc.identifier.stag |
70785
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-24 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account