Projekt marketingové komunikace vybraného podnikatele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace vybraného podnikatele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fafílek, Michael
dc.contributor.author Fialová, Karolína
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:10Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:10Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58164
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace u vybraného podnikatele, který podniká v oblasti květinářství a má svoji značku Všudekvítek. Cílem je zvýšit povědomí o značce, efektivitu propagace a využití více nástrojů marketingové komunikace. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části je zpracována literární rešerše zaměřená na marketingovou komunikaci, komunikační nástroje a další. Praktická část analyzuje současný stav marketingové komunikace květinářství. Projektová část následně navrhuje konkrétní kroky a akční plány, které by mohly vést ke zlepšení marketingové strategie květinářství. Závěrečná část práce se věnuje časovému harmonogramu, finančním nákladům a potenciálním rizikům navržených opatření.
dc.format 121 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject květinářství cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject promotion en
dc.subject online marketing en
dc.subject florist en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Projekt marketingové komunikace vybraného podnikatele
dc.title.alternative Project of Marketing Communication for Selected Entrepreneur
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2025-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the improvement of marketing communication in a selected entrepreneur who is in the florist business and has his own brand Všudekvítek. The aim is to increase brand awareness, promotion effectiveness and the use of multiple marketing communication tools. The work is divided into three parts. In the theoretical part, a literature search is done focusing on marketing communication, communication tools and others. The practical part analyses the current state of marketing communication of florists. The project part then proposes specific steps and action plans that could lead to the improvement of the florist's marketing strategy. The final part of the thesis discusses the timeline, financial costs and potential risks of the proposed measures.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70785
dc.date.submitted 2025-04-24


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account