Projekt marketingové komunikace vybraného podnikatele

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace vybraného podnikatele

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace vybraného podnikatele
Autor: Fialová, Karolína
Vedoucí: Fafílek, Michael
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace u vybraného podnikatele, který podniká v oblasti květinářství a má svoji značku Všudekvítek. Cílem je zvýšit povědomí o značce, efektivitu propagace a využití více nástrojů marketingové komunikace. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části je zpracována literární rešerše zaměřená na marketingovou komunikaci, komunikační nástroje a další. Praktická část analyzuje současný stav marketingové komunikace květinářství. Projektová část následně navrhuje konkrétní kroky a akční plány, které by mohly vést ke zlepšení marketingové strategie květinářství. Závěrečná část práce se věnuje časovému harmonogramu, finančním nákladům a potenciálním rizikům navržených opatření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58164
Datum: 2025-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet