Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
| Autor: |
Chovanec, Ondřej
|
| Vedoucí: |
Sasínková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na návrh projektu marketingové komunikace pro společnost Jestřabí Rusava, která provozuje rekreační středisko v Hostýnských vrších. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci společnosti, identifikovat potenciální nedostatky, navrhnout opatření pro její možnou optimalizaci a podrobit návrhy časové, nákladové a rizikové analýze. Teoretická část vymezuje klíčové koncepty marketingové komunikace, online nástrojů, metod marketingového výzkumu a metod situační analýzy. Praktická část zahrnuje analýzu stávající komunikace společnosti na základě rozhovorů, veřejně dostupných dat a dalších analytických nástrojů. Dále jsou provedeny analýzy PESTE, analýza konkurence, analýza stávajících zákaznických segmentů a SWOT analýza. Na základě získaných poznatků je navržen projekt marketingové komunikace s akčními plány, který je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58190
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet