| dc.contributor.advisor |
Sasínková, Martina
|
|
| dc.contributor.author |
Chovanec, Ondřej
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:12Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:12Z |
|
| dc.date.issued |
2025-02-10 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58190
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na návrh projektu marketingové komunikace pro společnost Jestřabí Rusava, která provozuje rekreační středisko v Hostýnských vrších. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci společnosti, identifikovat potenciální nedostatky, navrhnout opatření pro její možnou optimalizaci a podrobit návrhy časové, nákladové a rizikové analýze. Teoretická část vymezuje klíčové koncepty marketingové komunikace, online nástrojů, metod marketingového výzkumu a metod situační analýzy. Praktická část zahrnuje analýzu stávající komunikace společnosti na základě rozhovorů, veřejně dostupných dat a dalších analytických nástrojů. Dále jsou provedeny analýzy PESTE, analýza konkurence, analýza stávajících zákaznických segmentů a SWOT analýza. Na základě získaných poznatků je navržen projekt marketingové komunikace s akčními plány, který je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
| dc.format |
150 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
marketing
|
cs |
| dc.subject |
reklama
|
cs |
| dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
| dc.subject |
public relations
|
cs |
| dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
| dc.subject |
rekreační středisko
|
cs |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
marketing
|
en |
| dc.subject |
advertising
|
en |
| dc.subject |
sales promotion
|
en |
| dc.subject |
public relations
|
en |
| dc.subject |
social media
|
en |
| dc.subject |
recreation centre
|
en |
| dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
| dc.title.alternative |
Marketing Communication Project for Selected Company |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Fafílek, Michael |
|
| dc.date.accepted |
2025-06-03 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This Diploma Thesis is focused on a marketing communications project for Jestřabí Rusava Company, which runs a recreation centre in Hostýn hills. The goal of the thesis is to analyse the company´s current marketing communications, identify potential shortcomings, propose measures for its potential optimisation and subject the proposals to a time, costs and risks analysis. The theoretical part outlines key concepts of marketing communication, online tools, marketing research methods and situational analysis methods. The practical part includes analysis of the company´s current communications based on interviews, publicly available data and other analytical tools. Furthermore, PESTE analysis, competition analysis, current market segmentation analysis and SWOT analysis are carried out. Based on the findings, a marketing communications project with action plans is proposed and then subject to time, costs and risks analysis. |
|
| dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
| dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
| dc.identifier.stag |
70823
|
|
| dc.date.submitted |
2025-05-02 |
|