Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sasínková, Martina
dc.contributor.author Chovanec, Ondřej
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:12Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:12Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58190
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na návrh projektu marketingové komunikace pro společnost Jestřabí Rusava, která provozuje rekreační středisko v Hostýnských vrších. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci společnosti, identifikovat potenciální nedostatky, navrhnout opatření pro její možnou optimalizaci a podrobit návrhy časové, nákladové a rizikové analýze. Teoretická část vymezuje klíčové koncepty marketingové komunikace, online nástrojů, metod marketingového výzkumu a metod situační analýzy. Praktická část zahrnuje analýzu stávající komunikace společnosti na základě rozhovorů, veřejně dostupných dat a dalších analytických nástrojů. Dále jsou provedeny analýzy PESTE, analýza konkurence, analýza stávajících zákaznických segmentů a SWOT analýza. Na základě získaných poznatků je navržen projekt marketingové komunikace s akčními plány, který je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 150 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject rekreační středisko cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject social media en
dc.subject recreation centre en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Marketing Communication Project for Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Fafílek, Michael
dc.date.accepted 2025-06-03
dc.description.abstract-translated This Diploma Thesis is focused on a marketing communications project for Jestřabí Rusava Company, which runs a recreation centre in Hostýn hills. The goal of the thesis is to analyse the company´s current marketing communications, identify potential shortcomings, propose measures for its potential optimisation and subject the proposals to a time, costs and risks analysis. The theoretical part outlines key concepts of marketing communication, online tools, marketing research methods and situational analysis methods. The practical part includes analysis of the company´s current communications based on interviews, publicly available data and other analytical tools. Furthermore, PESTE analysis, competition analysis, current market segmentation analysis and SWOT analysis are carried out. Based on the findings, a marketing communications project with action plans is proposed and then subject to time, costs and risks analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 70823
dc.date.submitted 2025-05-02


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account