Sociální marketingová kampaň zaměřená na protisměrné autosedačky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální marketingová kampaň zaměřená na protisměrné autosedačky

Show full item record

No preview available
Title: Sociální marketingová kampaň zaměřená na protisměrné autosedačky
Author: Špalková, Kristýna
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Předmětem diplomové práce je zpracování návrhu sociální marketingové kampaně zaměřené na protisměrné autosedačky. Teoretická část nabízí podklad pro pochopení tématu a zpracování zbylých částí práce. Věnuje se důležitým pojmům, jež se týkají sociálního marketingu, marketingové komunikace, plánování komunikační kampaně a problematice dětských pokračovacích autosedaček s důrazem na protisměrné autosedačky a bezpečnost. Praktická část se skládá z vyhodnocení a interpretace marketingového výzkumu, který byl proveden formou dotazníkového šetření a také individuálními rozhovory. Dále jsou zde uvedeny odpovědi na výzkumné otázky, které si práce stanovila. Zjištění výzkumu slouží jako podklad pro projektovou část práce, kde je navržena sociální marketingová kampaň podle zásad 5M, respektive 6M.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58197
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account