Sociální marketingová kampaň zaměřená na protisměrné autosedačky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální marketingová kampaň zaměřená na protisměrné autosedačky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Špalková, Kristýna
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:12Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:12Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58197
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je zpracování návrhu sociální marketingové kampaně zaměřené na protisměrné autosedačky. Teoretická část nabízí podklad pro pochopení tématu a zpracování zbylých částí práce. Věnuje se důležitým pojmům, jež se týkají sociálního marketingu, marketingové komunikace, plánování komunikační kampaně a problematice dětských pokračovacích autosedaček s důrazem na protisměrné autosedačky a bezpečnost. Praktická část se skládá z vyhodnocení a interpretace marketingového výzkumu, který byl proveden formou dotazníkového šetření a také individuálními rozhovory. Dále jsou zde uvedeny odpovědi na výzkumné otázky, které si práce stanovila. Zjištění výzkumu slouží jako podklad pro projektovou část práce, kde je navržena sociální marketingová kampaň podle zásad 5M, respektive 6M.
dc.format 96 s. (147 249 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject protisměrná autosedačka cs
dc.subject pokračovací autosedačka cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject plánování kampaně cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject rear-facing car seat en
dc.subject child seat en
dc.subject social marketing en
dc.subject campaign planning en
dc.subject communication in marketing en
dc.title Sociální marketingová kampaň zaměřená na protisměrné autosedačky
dc.title.alternative Social Marketing Campaign for Rear-Facing Car Seats
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on designing a social marketing campaign aimed at promoting rear-facing car seats. The theoretical section lays the groundwork for understanding the topic and serves as a foundation for the subsequent parts of the thesis. It explores key concepts related to social marketing, marketing communication, campaign planning, and the issue of child car seats, with a particular emphasis on rear-facing models and safety. The practical section includes an analysis and interpretation of marketing research conducted through a questionnaire survey and individual interviews. Additionally, it provides answers to the research questions formulated in the thesis. Based on the research findings, the project section proposes a social marketing campaign proposal following the principles of the 5M framework.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 70830
dc.date.submitted 2025-04-10


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account