Sociální marketingová kampaň zaměřená na protisměrné autosedačky
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
| dc.contributor.author |
Špalková, Kristýna
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:12Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:12Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58197
|
|
| dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je zpracování návrhu sociální marketingové kampaně zaměřené na protisměrné autosedačky. Teoretická část nabízí podklad pro pochopení tématu a zpracování zbylých částí práce. Věnuje se důležitým pojmům, jež se týkají sociálního marketingu, marketingové komunikace, plánování komunikační kampaně a problematice dětských pokračovacích autosedaček s důrazem na protisměrné autosedačky a bezpečnost. Praktická část se skládá z vyhodnocení a interpretace marketingového výzkumu, který byl proveden formou dotazníkového šetření a také individuálními rozhovory. Dále jsou zde uvedeny odpovědi na výzkumné otázky, které si práce stanovila. Zjištění výzkumu slouží jako podklad pro projektovou část práce, kde je navržena sociální marketingová kampaň podle zásad 5M, respektive 6M. |
|
| dc.format |
96 s. (147 249 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
protisměrná autosedačka
|
cs |
| dc.subject |
pokračovací autosedačka
|
cs |
| dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
| dc.subject |
plánování kampaně
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
rear-facing car seat
|
en |
| dc.subject |
child seat
|
en |
| dc.subject |
social marketing
|
en |
| dc.subject |
campaign planning
|
en |
| dc.subject |
communication in marketing
|
en |
| dc.title |
Sociální marketingová kampaň zaměřená na protisměrné autosedačky |
|
| dc.title.alternative |
Social Marketing Campaign for Rear-Facing Car Seats |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-20 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on designing a social marketing campaign aimed at promoting rear-facing car seats. The theoretical section lays the groundwork for understanding the topic and serves as a foundation for the subsequent parts of the thesis. It explores key concepts related to social marketing, marketing communication, campaign planning, and the issue of child car seats, with a particular emphasis on rear-facing models and safety. The practical section includes an analysis and interpretation of marketing research conducted through a questionnaire survey and individual interviews. Additionally, it provides answers to the research questions formulated in the thesis. Based on the research findings, the project section proposes a social marketing campaign proposal following the principles of the 5M framework. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
70830
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-10 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account