Sociální marketingová kampaň zaměřená na protisměrné autosedačky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální marketingová kampaň zaměřená na protisměrné autosedačky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální marketingová kampaň zaměřená na protisměrné autosedačky
Autor: Špalková, Kristýna
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je zpracování návrhu sociální marketingové kampaně zaměřené na protisměrné autosedačky. Teoretická část nabízí podklad pro pochopení tématu a zpracování zbylých částí práce. Věnuje se důležitým pojmům, jež se týkají sociálního marketingu, marketingové komunikace, plánování komunikační kampaně a problematice dětských pokračovacích autosedaček s důrazem na protisměrné autosedačky a bezpečnost. Praktická část se skládá z vyhodnocení a interpretace marketingového výzkumu, který byl proveden formou dotazníkového šetření a také individuálními rozhovory. Dále jsou zde uvedeny odpovědi na výzkumné otázky, které si práce stanovila. Zjištění výzkumu slouží jako podklad pro projektovou část práce, kde je navržena sociální marketingová kampaň podle zásad 5M, respektive 6M.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58197
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet